Data Scientist & Co: Profesionet e së ardhmes

20.04.2021

Data Scientist & Co

Që kur Harvard Business Review e cilësoi degën Data Scientist si profesionin e së ardhmes, interesi nga studentët për ta ndjekur këtë degë ka qënë gjithnjë e në rritje. Megjithatë, Raporti aktual i Punëve në LinkedIn tregon se kompanitë do të kërkojnë gjithashtu një mori profesionesh të tjera përveç Data Scientist në vitet që vijnë. Astrid Kleinhanns-Rollé, Drejtor Menaxhues i Akademisë Ekzekutive të WU, hodhi një vështrim të afërt në tendencat profesionale në vitet 2020 dhe analizoi pse punëdhënësit ndjekin lloje të veçanta të ekspertizës dhe cilat aftësi do t’u duhen punonjësve në të ardhmen.

Data Scientist & Co: Cilat profesione do të nevojiten në të ardhmen, ku mund të zhvillohet një karrierë e suksesshme?

Bota e biznesit po transformohet me ritme shumë të shpejta dhe kompanitë kanë hyrë në një konkurrencë të ashpër për ekspertë të mire trajnuar të përshtatshëm për kërkesat e ndryshuara të tregut. Astrid Kleinhanns-Rollé, Drejtor Menaxhues i Akademisë Ekzekutive të WU, e di se cilat janë profesionet që punëdhënësit do të kërkojnë në të ardhmen.

AI Specialist

Inteligjenca artificiale (AI) tashmë po aplikohet në shumë fusha, por nuk do të ndalet këtu: pritet që zgjidhjet e AI të bëhen baza e modeleve të reja të biznesit dhe produkteve inovative në të ardhmen e afërt. Nga aplikacioni shëndetësor i vetë mësimit te automjetet autonome. Si pasojë, ekspertët në këtë fushë janë shumë të kërkuar, pasi kompanitë luftojnë dëshpërimisht për burimin e rrallë të specialistëve të AI.

FAKTE: Numri i specialistëve të AI është rritur 19 herë më shumë krahasuar me vitin 2015. Në kohën e dixhitalizimit, kërkesa për ekspertë të AI po rritet çdo vit me 74% vetëm në SH.B.A. Për të qenë të përgatitur në mënyrë optimale për këtë profesion, specialistët e AI duhet ta zhvillojnë ekspertizën e tyre në fushat e mëposhtme: machine learning, Python, TensorFlow, deep learning, computer vision, and, naturally, AI.

Robotics Engineer

Robotika është në prag të një hapi transformues: robotët e mençur jo vetëm që do të trajtojnë të gjitha llojet e punëve në fabrika, por gjithashtu do t’i hasim në shumë fusha të tjera profesionale dhe private të aplikimit. Ekspertët do të hartojnë zgjidhje adekuate për të krijuar sisteme robotike, për të cilat ata duhet të kenë një kuptim të shëndoshë të makroekonomisë.

FAKTE: Robotika aktualisht renditet ndër industritë me rritjen më të shpejtë në të gjithë botën. Tërheqja e inxhinierisë së robotikës buron nga fakti që nuk përfshin vetëm punë në zgjidhje të ngurta dhe softuerike por edhe në botën virtuale dhe fizike. Inxhinierët e robotikës zhvillojnë aftësi ideale në fushat e mëposhtme: robotic process automation, UiPath, Blue Prism, Automation Anywhere, and robotics.

HULT Business School

Data Scientists

Kompanitë janë të interesuara për të punësuar Data Scientists sepse ata menaxhojnë pasurinë më të madhe të organizatave: klientin, produktin dhe të dhënat e tregut. Jo vetëm specialistët e IT-së, por edhe drejtorët menaxhues, si dhe menaxherët e marketingut dhe produkteve duhet të interpretojnë të dhënat dhe të bazojnë vendimet e tyre strategjike mbi to. Pra, për të ndërtuar masa efektive, të qenit në gjendje për të lexuar të dhëna është thelbësore. Këtu hyjnë Data Scientists, duke siguruar një bazë të vlefshme për zbatimin praktik.

FAKTET: Data Scientists zhvillojnë aftësi ideale në fushat e mëposhtme: data mining, machine learning, Phyton, R, or Apache Spark. Është pikërisht kjo larmi që i bën punët e Data Scientists kaq interesante dhe unike.

Customer Success Director

Si një disavantazh i mundshëm i dixhitalizimit, disa klientë ndihen të lënë pas, të neglizhuar ose të keqkuptuar – megjithëse mundësitë për të komunikuar me kompanitë janë të shumta. Përpjekjet e dështuara për të mësuar rreth një produkti përmes një linje telefonike janë vetëm një shembull. Specialistët e suksesit të klientit dhe drejtorët e suksesit të klientit janë përgjegjës për mbajtjen e klientëve të kënaqur dhe besnikë ndaj kompanisë. Nuk ka të bëjë vetëm me mbështetjen e klientit në kuptimin konvencional. Stafi i suksesit të klientit është aktiv në disa departamente, duke lidhur shitjet, mbështetjen, shërbimin dhe vetë produktin. Konsumatori është mbret ose mbretëreshë sepse, ashtu si në kohët e lashta, qëllimi është ta shndërrosh klientin në një tifoz të zjarrtë të kompanisë.

FAKTE: Customer Success Director është emëruar si faktori i tretë më i rëndësishëm i rritjes për kompanitë që ndjekin shitjet dhe marketingun. Tërheqja e punës qëndron në aftësinë për të kombinuar aftësitë e buta (menaxhimi i marrëdhënieve me klientët) dhe aftësitë e vështira (menaxhimi i llogarisë, softueri si shërbim, referuar gjithashtu si SaaS, Salesforce, etj.) Në një mënyrë praktike.

Chief Ethics & Sustainability Officer

Qëndrueshmëria dhe roli i saj në biznes kanë ndryshuar ndjeshëm në vitet e fundit pasi organizatat po bëhen gjithnjë e më të vetëdijshme për degëzimet (financiare) të një strategjie të suksesshme të qëndrueshmërisë. Si rezultat, një qasje afatgjatë, e orientuar drejt vlerës është thelbësore për iniciativat ekonomike, ekologjike dhe sociale të një organizate – dhe dikush duhet të jetë përgjegjës për to. Një zyrtar kryesor i etikës dhe qëndrueshmërisë siguron që strategjia e qëndrueshmërisë së një kompanie është një komponent integral i të gjithë strategjisë së biznesit dhe se qëllimet strategjike zbatohen në praktikën e përditshme të biznesit.

FAKTE: Është një punë shumë e kërkuar sepse ekspertët përfshihen në detyra të konsideruara përmbushëse dhe kuptimplota, duke dhënë kontribute të vlefshme si për biznesin ashtu edhe për shoqërinë në punën e tyre.

Cybersecurity Specialist

Me rritjen dhe përparimin e dixhitalizimit, rreziku i sulmeve kibernetike është rritur në mënyrë eksponenciale. Kjo vlen për institucionet publike, korporatat ndërkombëtare dhe NVM-të lokale. Përkundër këtij sfondi, organizatat kanë nevojë për specialistë të aftë për të zbatuar masa individuale si dhe për të mbikëqyrur vazhdimisht sisteme të tëra. Këta ekspertë përpunojnë koncepte dhe strategji të bazuara në nivelin e fundit të teknologjisë për të siguruar efektivitetin e masave në planin afatgjatë.

FAKTE: Raporti më i fundit i Data Breach QuickView Report shprehet qartë kur bëhet fjalë për sa të rëndësishëm janë ekspertët e sigurisë kibernetike. Vitin e kaluar, numri i sulmeve kibernetike u rrit me 50% në të gjithë botën në krahasim me vitin e kaluar, dhe ky trend parashikohet të vazhdojë në epokën e vazhdueshme të dixhitalizimit. Siguria kibernetike po fiton rëndësi sepse në të ardhmen, suksesi i një organizate ose mungesa e tij, do të varet edhe më shumë se sa në mënyrë efektive mbron veten në sferën digjitale. Një specialist i mirë i sigurisë kibernetike ka aftësitë e mëposhtme: ekspertizë solide në sigurinë e informacionit, sigurinë e rrjetit, vlerësimin e cënueshmërisë dhe sigurinë kibernetike në përgjithësi.

Digital Transformation Manager

Të gjithë flasin për transformimin dixhital, por kush po e zbaton atë? Biseda për të ardhmen dixhitale të një organizate është e prirur të anashkalojë vetë njerëzit që duhet të mbështesin dhe më tej transformimin. Ata përballen me sfida të mëdha dhe duhet të posedojnë një mori aftësish për të plotësuar në mënyrë efektive rolet e tyre si menaxherë të transformimit dixhital. Ata janë ekspertët që përcaktojnë, ekzekutojnë dhe monitorojnë projekte në lidhje me transformimin dixhital.

FAKTE: Duke marrë parasysh profilin e tyre kërkues të punës, menaxherët e transformimit dixhital jo vetëm që kanë nevojë për një zotërim të mirë të makroekonomisë, por edhe aftësi të menaxhimit të projekteve. Ata duhet të kuptojnë kërkesat teknologjike dhe të biznesit dhe duhet të jenë në gjendje të zbatojnë një qasje ndër disiplinore në mënyrë që të bashkëpunojnë me ekspertë nga departamente të ndryshme. Mbi të gjitha, një transformim i suksesshëm dixhital mund të ketë sukses vetëm nëse është një përpjekje ekipore.

Për shumë informacion rreth MBA dhe HULT Business School merrni pjesë eventin virtual më 28 Prill ora 15:00 – 18:00

Regjistrohuni këtu FALAS!